Što nakon sudara s vozilom GPP-a?

U zadnjih godinu dana znatno je lakše identificirati krivca za prometnu nezgodu.

Eventualno ozlijeđenim putnicima i sudionicima prometne nezgode pruža se pomoć, a kad nema ozlijeđenih
nego je samo manja materijalna šteta, sudionici prometne uklone vozila kako bi omogućili nesmetano odvijanje prometa, te ispune Europsko izvješće o nezgodi, te razmijene osobne podatke i podatke o vozilima sukladno Zakonu o sigurnosti prometa na cestama – kaže Dijana Stojić, samostalna referentica osiguranja i naknade štete.

U većini prometnih nesreća vozači GPP-a uopće nisu odgovorni. U slučaju odgovornosti drugog sudionika naknadu štete zatražimo od odgovarajućeg osiguravajućeg društva, po njihovoj polici obveznog osiguranja
od auto odgovornosti. Budući da se češće događaju prometne nezgode bez ozlijeđenih, s manjom materijalnom
štetom, vozači poduzimaju radnje za nastavak nesmetanog odvijanja prometa.

Sudionici prometne nezgode obvezni su razmijeniti osobne podatke i podatke o vozilima, ali kad nema ozlijeđenih i kad je riječ o malim materijalnim štetama onda se ne poziva policija.

U zadnjih pet godina najveća šteta je nastala u svibnju 2015., u iznosu od oko 120.000 kuna.

PRIORITET Kad u prometnoj nezgodi dođe do oštećenja vozila GPP-a prioritet je na liniju odmah poslati drugo vozilo i normalizirati vozni red.

90% prometnih nezgoda s vozilima GPP-a skrive drugi sudionici u prometu.

VIDEO NADZOR – Od 1. listopada 2016. vozila GPP-a imaju video nadzor. Jedna od četiri kamere snima kolnik ispred vozila, pa je olakšano naknadno utvrđivanje odgovornosti kod prometnih nesreća.

Scroll Up