Najbolje ocjene za ljubaznost voznog i prodajnog osoblja

Prema istraživanju osječke agencije Audeo, koje je provedeno u svibnju ove godine, može se zaključiti da su korisnici u prosjeku zadovoljni manje-više sa svim segmentima usluge GPP-a.

Najbolje su ocijenjeni ljubaznost osoblja (bilo prodajnog ili voznog), a najslabije urednost i čistoća vozila, iako se ne može reći da je i taj segment loše ocijenjen. Ukupno gledajući, istraživanje pokazuje da građani, korisnici javnog prijevoza, usluge svog prijevoznika ocjenjuju čvrstom “četvorkom” s tendencijom prema maksimalnoj ocjeni. Primjetan je i znatan pozitivan porast ocjene osoblja GPP-a s obzirom na prethodno istraživanje iz 2012.

Umirovljenici su u prosjeku najzadovoljniji, a učenici i donekle studenti su iskazali najmanje zadovoljstvo. Određene nepravilnosti navelo je samo 4% ispitanika, što je primjetna razlika spram prethodnih 15% u istraživanju iz 2012. Među navedenim nepravilnostima su samo dvije stvari: neljubaznost (pojedinih) vozača i zatvaranje vrata “pred nosom” putnika.