Tramvajske karte moguće je kupovati movitelima

Tijekom ljeta je u vozilima Gradskog prijevoza putnika obavljeno testiranje tehnologije inovativnog sustava naplate, koji je među putnicima što preferiraju nove tehnologije već poznat kao – digitalna karta.

Novi sustav podrazumijeva da se za plaćanje prijevozne karte može koristiti mobilni uređaj, a nakon uspješnog testiranja krajem listopada je krenuo i svojevrsni pilot projekt u koji su uključeni i korisnici javnog prijevoza, odnosno kupci digitalnih prijevoznih karata.

Period testiranja nove usluge prošao je odlično, bez prijava većih problema, pa se u pilot moglo krenuti odmah nakon analize komentara korisničke i kontrolorske aplikacije.

15 dana je predviđeno trajanje pilot projekta, a onda će digitalne karte biti puštene u punu uporabu.

Sada putnici mogu, isključivo u tramvajima u Zoni I, i sami isprobati novu digitalnu kartu na sučeljima svojih mobilnih uređaja. Pilot obuhvaća dvije vrste karata: jednokratnu i dnevnu kartu, koje se mogu nabaviti putem posebne aplikacije – Smartice – za pametne mobilne telefone na operativnim sustavima iOS i Android.

PREDUVJET Za kupovinu digitalnih karata koristi se posebna aplikacija – Smartica – koju je potrebno preuzeti na mobilni uređaj, a korisnici to mogu obaviti i u vozilima GPP-a koristeći besplatni Internet.

KUPNJA DIGITALNE KARTE

  1. Prije kupnje digitalne karte na mobitel je potrebno preuzeti aplikaciju Smartica za digitalnu kartu
  2. Kroz aplikaciju Smartica je na mobitelu moguće odabrati kupnju jednokratne ili dnevne prijevozne karte
  3. Plaćanje odabrane vrste prijevozne karte kroz aplikaciju se obavlja putem slanja SMS poruke
  4. Kupljena prijevozna karta se aktivira prilikom ulaska u vozilo prislanjanjem mobitela na validator
  5. Kupljenje prijevozne karte koje nisu aktivirane vrijede neograničeno, dok ih ne aktivirate
Scroll Up