Osijekom će napokon voziti niskoprofilna tramvajska kola

Tramvajski vozni park GPP-a sastoji se od 26 vozila od čega je 17 vozila – čak 65%voznog parka – model  T3RPV_O (ČKD), 9 vozila model GT-6 (Duwag), te 1 turistički tramvaj Škoda iz 1926. koji se koristi isključivo u turističke svrhe. Više od 30% voznog parka u prosjeku je starije od pedeset godina i za njih se već dvadesetak godina uopće ne proizvode rezervni dijelovi, pa je njihovo održavanje prilično teško. Obnova tramvajskog voznog parka vrijedna je oko 40 milijuna eura i obuhvaća kupnju 22 niskopodna vozila. U sklopu projekta, za potrebe održavanja postojeće tramvajske pruge planirana je i nabavka multifunkcionalnog vozila za održavanje tramvajske pruge i kontaktne mreže u vrijednosti milijun eura, te kupnja vozila sa podiznom radnom platformom za održavanje tramvajske kontaktne mreže vrijednog 500.000 eura.

 

Novi tramvaji koje bismo mogli vidjeti u budućnosti na Osječkim ulicama su:

LIJEP Bombardierov model tramvajske kompozicije plijeni pažnju iznimnim futurističkim dizajnom.

CAF 37 tramvaja modela Urbos prometuje Budimpeštom. Vozila ovog španjolskog proizvođača mogu se vidjeti na tračnicama velikih svjetskih gradova poput Canberre (Australija).

ŠKODA Slovačkom metropolom Bratislavom prometuju niskopodni tramvaji Škodinog modela ForCity Plus. Vozila su duga 32,5 m, široka 2,48 m i postižu maksimalnu brzinu od 65 km/h.

SIEMENS Modeli niskopodnih tramvaja Aveo njemačkog proizvođača voze ulicama Berlina i Haguea (Nizozemska). Maksimalna brzina im je 80 km/h, duga su 35 metara, a široka 2,5 metara.

Klasika Škoda je sinonim za trajnost, pouzdanost i izdrzljivost. Proizvođač ima veliko iskustvo i sjajna rješenja.

Scroll Up